Infor, wiodący dostawca aplikacji biznesowych obsługujący ponad 70 tys. klientów, podpisał wieloletnie porozumienie, na mocy którego staje się Oficjalnym Dostawcą Scuderia Ferrari, najbardziej utytułowanego zespołu Formuły 1.
Porozumienie sponsorskie umacnia długoterminową biznesową współpracę Infor z Ferrari – jedną z legendarnych marek branży motoryzacyjnej na świecie.
W ramach umowy sponsorskiej, logo firmy Infor pojawi się na bolidach Formuły 1, innych pojazdach należących do stajni, materiałach informacyjnych, stronie internetowej Ferrari oraz na oficjalnych materiałach promocyjnych. Dzięki temu współpracy z marką Infor zetknie się około 500 milionów fanów Formuły 1, w tym widzowie przed telewizorami w 187 krajach i kibice oglądający wyścigi na 20 torach Formuły 1 na całym świecie.
“Formuła 1 i Infor mają wspólne wartości, są nimi jakość i prędkość,” skomentował Charles Phillips, prezes Infor. “Cieszymy się z partnerstwa z tak prestiżowym zespołem Formuły 1 i możliwości popularyzacji rozwiązań Infor. Nasze oprogramowanie pomaga Ferrari tworzyć doskonałe samochody, w tym bolidy wyścigowe Formuły 1. Jednocześnie, współpracowaliśmy z Ferrari nad znacznym rozszerzeniem ich możliwości produkcyjnych, w odpowiedzi na rosnący popyt, tak aby firma uniknęła konieczności budowy nowej fabryki.
“Miło nam jest powitać firmę Infor w naszym portfolio Oficjalnych Dostawców,” powiedział szef zespołu Stefano Domenicali. “Infor jest globalnym liderem usług i aplikacji biznesowych, co więcej nasze firmy już dziś cieszą się udaną współpracą. Dla Ferrari sprawą kluczową jest poleganie na partnerach, którzy są przykładem doskonałości w swojej branży, a częścią ich tożsamości jest zdrowa rywalizacja i dążenie do sukcesu.
W ramach umowy sponsorskiej, logo firmy Infor pojawi się na bolidach Formuły 1, innych pojazdach należących do stajni, materiałach informacyjnych, stronie internetowej Ferrari oraz na oficjalnych materiałach promocyjnych. Dzięki temu współpracy z marką Infor zetknie się około 500 milionów fanów Formuły 1, w tym widzowie przed telewizorami w 187 krajach i kibice oglądający wyścigi na 20 torach Formuły 1 na całym świecie.
“Formuła 1 i Infor mają wspólne wartości, są nimi jakość i prędkość,” skomentował Charles Phillips, prezes Infor. “Cieszymy się z partnerstwa z tak prestiżowym zespołem Formuły 1 i możliwości popularyzacji rozwiązań Infor. Nasze oprogramowanie pomaga Ferrari tworzyć doskonałe samochody, w tym bolidy wyścigowe Formuły 1. Jednocześnie, współpracowaliśmy z Ferrari nad znacznym rozszerzeniem ich możliwości produkcyjnych, w odpowiedzi na rosnący popyt, tak aby firma uniknęła konieczności budowy nowej fabryki.
“Miło nam jest powitać firmę Infor w naszym portfolio Oficjalnych Dostawców,” powiedział szef zespołu Stefano Domenicali. “Infor jest globalnym liderem usług i aplikacji biznesowych, co więcej nasze firmy już dziś cieszą się udaną współpracą. Dla Ferrari sprawą kluczową jest poleganie na partnerach, którzy są przykładem doskonałości w swojej branży, a częścią ich tożsamości jest zdrowa rywalizacja i dążenie do sukcesu.