- W kwartale charakteryzującym się ciągłymi zakłóceniami w łańcuchu dostaw w branży, w tym istotnymi przestojami produkcyjnymi w Chinach związanymi z COVID oraz zwiększonymi kosztami towarów, Lear odnotował solidne wyniki finansowe w II kwartale - powiedział Ray Scott, prezes i dyrektor generalny Lear. - Aktywnie podejmujemy kroki w celu obniżenia kosztów i poprawy elastyczności produkcji, aby zapewnić firmie osiągnięcie sukcesu w wielu scenariuszach wielkości branżowych. Przejęcie IGB, które ogłosiliśmy w tym kwartale, jeszcze bardziej wzmocni pozycję Leara jako wiodącego dostawcy siedzeń samochodowych. Zwiększony nacisk na komfort termiczny stworzy wartość dla naszych klientów, dzięki innowacyjnym i wydajnym produktom, które poprawiają jakość, wydajność, wagę i koszty.
Zysk netto wyniósł 68,5 mln dolarów wobec 175,2 mln dolarów straty w II kwartale zeszłego roku.
Lear Corp. zakłada, że w całym 2022 roku będzie miał sprzedaż na poziomie 20,55-21,05 mld dolarów a EBITDA - 1,40-1,50 mld dolarów.