W roku finansowego 2015 sprzedaż konsorcjum Magna International spadła o 7 proc. do poziomu 32,1 mld dolarów.
Osłabienie niektórych walut wobec dolara amerykańskiego (waluty sprawozdawczej konsorsjum), zwłaszcza euro i dolar kanadyjski, miały negatywny wpływ na sprzedaż w minionym roku. Różnice z przeliczenia walut oznaczają sprzedaż niższą o około 3,35 mld dolarów.
Sprzedaż w Ameryce Płn. osiągnęła wartość 17,75 mld dolarów (+2 proc.), w Europie - 7,2 mld dolarów (-18 proc.) a w Azji - 1,61 mld dolarów (+2 proc).
Zysk netto wyniósł 1,94 mld dolarów (2014: 1,92 mld dolarów).
W bieżącym roku finansowym Magna Int. prognozuje sprzedaż na poziomie 34,6 - 36,3 mld dolarów.
Osłabienie niektórych walut wobec dolara amerykańskiego (waluty sprawozdawczej konsorsjum), zwłaszcza euro i dolar kanadyjski, miały negatywny wpływ na sprzedaż w minionym roku. Różnice z przeliczenia walut oznaczają sprzedaż niższą o około 3,35 mld dolarów.
Sprzedaż w Ameryce Płn. osiągnęła wartość 17,75 mld dolarów (+2 proc.), w Europie - 7,2 mld dolarów (-18 proc.) a w Azji - 1,61 mld dolarów (+2 proc).
Zysk netto wyniósł 1,94 mld dolarów (2014: 1,92 mld dolarów).
W bieżącym roku finansowym Magna Int. prognozuje sprzedaż na poziomie 34,6 - 36,3 mld dolarów.