W II kwartale roku finansowego 2014, Magna International miała sprzedaż w wysokości 9,46 mld dolarów, o 6 proc. więcej niż przed rokiem.
Zysk netto wzrósł z 415 mln dolarów (II kwartał 2013) do 510 mln dolarów.
W okresie I półrocza br. Magna miała 18,32 mld dolarów sprzedaży, o 6 proc. więcej niż przed rokiem. Zysk netto wyniósł 903 mln dolarów wobec 784 mln dolarów w analogicznym okresie zeszłego roku.
Kanadyjsko-austriackie konsorcjum prognozuje, że w całym roku finansowym 2014 wartość sprzedaży osiągnie wartość 35,6-37,3 mld dolarów.
Zysk netto wzrósł z 415 mln dolarów (II kwartał 2013) do 510 mln dolarów.
W okresie I półrocza br. Magna miała 18,32 mld dolarów sprzedaży, o 6 proc. więcej niż przed rokiem. Zysk netto wyniósł 903 mln dolarów wobec 784 mln dolarów w analogicznym okresie zeszłego roku.
Kanadyjsko-austriackie konsorcjum prognozuje, że w całym roku finansowym 2014 wartość sprzedaży osiągnie wartość 35,6-37,3 mld dolarów.