Dziesięć lat po otwarciu pierwszego salonu sprzedaży w Londynie, McLaren przygotowuje się do uruchomienia setnego punktu sprzedaży swych aut. Będzie on w Chinach.
Pierwszy sprzedawca detaliczny McLaren Automotive został otwarty latem 2011 roku i pozwolił klientom bliżej poznać pierwszy supersamochód marki: 12C. W ciągu ostatnich 10 lat McLaren rozwinął sieć sprzedaży na 40 rynkach. Zgodnie z planem biznesowym marki, nazwanym Horizon2030, McLaren otworzy swój setny punkt sprzedaży jeszcze w tym roku i będzie on znajdował się w Chinach.
Ostatnia dekada to czas innowacji McLarena: od modelu 12C do zupełnie nowego McLarena Artura, pierwszego seryjnego hybrydowego supersamochodu oraz modelu 765LT Spider, którego cała produkcja została już wyprzedana na ten rok. McLaren działa teraz na 40 rynkach w ramach planu biznesowego Horizon2030 na drugą dekadę
Brytyjski producent uruchomił w 2018 r. w Yorkshire drugi obiekt McLaren Composites Technology Center (MCTC), odpowiedzialny za wprowadzenie innowacji oraz wykorzystanie technologii włókna węglowego w konstrukcji nadwozia, która po raz pierwszy została zastosowana w produkcji hybrydowego McLarena Artura.
McLaren oferuje nowoczesne, luksusowe i sportowe auta coraz większej liczbie potencjalnych klientów, na dodatek z możliwością personalizacji swojego supersamochodu przy pomocy specjalistycznego działu McLaren Special Operations (MSO). Pozwala to stworzyć indywidualną wizję samochodu, który ostatecznie opracowany i stworzony zostanie przez wyspecjalizowany zespół projektantów, inżynierów i rzemieślników.
Zainteresowanie ostatnio wprowadzonym na rynek modelem 765LT Spider spowodowało, że moce produkcyjne na resztę tego roku zostały już wyczerpane, a wszystkie możliwe do zaoferowania modele sprzedane.
Świat
McLaren w ofensywie
- Szczegóły
- Autor: McLaren