W lutym 2012 sprzedaż pojazdów marek należących do Grupy Volkswagena wzrosła o ponad 15 proc. w stosunku do tego samego okresu zeszłego roku.
W lutym koncern sprzedał 642,3 tys. aut (+15,1 proc.). W okresie dwóch miesięcy br. Grupa Volkswagena dostarczyła do klientów 1,29 mln pojazdów, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż na wybranych rynkach zbytu (styczeń-luty 2012 r.):
Sprzedaż w podziale na marki:
W lutym koncern sprzedał 642,3 tys. aut (+15,1 proc.). W okresie dwóch miesięcy br. Grupa Volkswagena dostarczyła do klientów 1,29 mln pojazdów, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż na wybranych rynkach zbytu (styczeń-luty 2012 r.):
- Europa Zach. - 532,7 tys. (+1,3 proc.),
- Niemcy - 162,3 tys. (+3,2 proc.),
- Azja/Pacyfik - 451,2 tys. (+14,4 proc.), w tym 397,6 tys. (+13,4 proc.) w Chinach,
- Ameryka Płn. - 110,1 tys. (+25,7 proc.), w tym 76 tys. (+36,5 proc.) w Stanach Zejdnoczonych,
- Ameryka Płd.- 146,2 tys. (+0,6 proc.).
Sprzedaż w podziale na marki:
- Volkswagen Samochody Osobowe - 818,8 tys. sztuk (+8 proc.),
- Audi - 202,7 tys. (+8,5 proc.),
- Skoda - 147,5 tys. (+11,6 proc.),
- SEAT - 44,8 tys. (-12,2 proc.),
- Volkswagen Pojazdy Użytkowe - 79,7 tys. (+8,9 proc.).