Według Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów ACEA rekordowa liczba klientów zdecydowała się na zakup modeli marki Hyundai w pierwszym półroczu 2016.
Rezultatem 10,2% wzrostu sprzedaży, w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, jest imponująca liczba 261 586 zarejestrowanych samochodów. Jest to tym większy sukces, że wzrost dla całego rynku wyniósł 9,1%.
W czerwcu, Hyundai odnotował wzrost o 12,7% podczas gdy średnia wartość dla rynku wyniosła 6,5%, co potwierdza aktualną, dobrą passę marki Hyundai w Europie.
W 2015 roku, 80% modeli Hyundaia zostało odświeżonych lub całkowicie zmienionych, dzięki czemu marka może pochwalić się najmłodszą gamą produktów wśród marek motoryzacyjnych w Europie. Ta strategia znacząco wpłynęła na wzrost sprzedaży w tym roku, w oparciu o oczekiwane wyniki w poszczególnych segmentach modelowych.
Ostatnio firma wprowadziła nowy silnik oraz wersję skrzyni biegów do modelu Tucson, a także wzmocniła swoją ofertę w segmencie SUV, poprzez nową stylistykę oraz zastosowanie zaawansowanych systemów w modelach Santa Fe oraz Grand Santa Fe.
W drugiej połowie 2016 roku, kolejna nowość poszerzy ofertę Hyundaia kierowaną do europejskich odbiorców. Jesienią, marka wprowadzi do sprzedaży model IONIQ, będący pierwszym na świecie samochodem oferowanym z trzema różnymi napędami ekologicznymi do wyboru: hybrydowym, elektrycznym oraz hybrydowym typu plug-in.
„Dynamicznie rozbudowujące się i zróżnicowane portfolio modeli Hyundaia przyciąga coraz większą grupę klientów, co wpływa na zrównoważony wzrost naszej marki w Europie. Wyjątkowy model IONIQ będzie nową alternatywą dla tych, którzy być może wcześniej nie rozważali zakupu samochodu marki Hyundai, a dla nas kolejnym argumentem do zdobycia statusu lidera wśród obecnych w Europie marek azjatyckich” - powiedział Thomas A. Schmid, dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.
Rezultatem 10,2% wzrostu sprzedaży, w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, jest imponująca liczba 261 586 zarejestrowanych samochodów. Jest to tym większy sukces, że wzrost dla całego rynku wyniósł 9,1%.
W czerwcu, Hyundai odnotował wzrost o 12,7% podczas gdy średnia wartość dla rynku wyniosła 6,5%, co potwierdza aktualną, dobrą passę marki Hyundai w Europie.
W 2015 roku, 80% modeli Hyundaia zostało odświeżonych lub całkowicie zmienionych, dzięki czemu marka może pochwalić się najmłodszą gamą produktów wśród marek motoryzacyjnych w Europie. Ta strategia znacząco wpłynęła na wzrost sprzedaży w tym roku, w oparciu o oczekiwane wyniki w poszczególnych segmentach modelowych.
Ostatnio firma wprowadziła nowy silnik oraz wersję skrzyni biegów do modelu Tucson, a także wzmocniła swoją ofertę w segmencie SUV, poprzez nową stylistykę oraz zastosowanie zaawansowanych systemów w modelach Santa Fe oraz Grand Santa Fe.
W drugiej połowie 2016 roku, kolejna nowość poszerzy ofertę Hyundaia kierowaną do europejskich odbiorców. Jesienią, marka wprowadzi do sprzedaży model IONIQ, będący pierwszym na świecie samochodem oferowanym z trzema różnymi napędami ekologicznymi do wyboru: hybrydowym, elektrycznym oraz hybrydowym typu plug-in.
„Dynamicznie rozbudowujące się i zróżnicowane portfolio modeli Hyundaia przyciąga coraz większą grupę klientów, co wpływa na zrównoważony wzrost naszej marki w Europie. Wyjątkowy model IONIQ będzie nową alternatywą dla tych, którzy być może wcześniej nie rozważali zakupu samochodu marki Hyundai, a dla nas kolejnym argumentem do zdobycia statusu lidera wśród obecnych w Europie marek azjatyckich” - powiedział Thomas A. Schmid, dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.