Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
alt Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że zrobiła kolejny krok w kierunku poprawy jakości obsługi i podwyższenia poziomu satysfakcji klienta, otwierając nowe centrum szkoleniowe w Wietnamie.

Nowy obiekt został oficjalnie otwarty w prowincji Binh Duong przez Kenichi Horinouchi, dyrektora generalnego Mitsubishi Motors Vietnam (MMV).

Jest to najnowocześniejsze centrum szkoleniowe, które zostanie uruchomione w regionie ASEAN, po podobnych obiektach otwartych w Tajlandii i na Filipinach na początku tego roku. Wszystkie obiekty szkoleniowe są kluczem do zapewnienia jakości i satysfakcji klientów firmy Mitsubishi Motors, która rozszerza swoją działalność w regionie.
s-1440-x
Nowe wietnamskie centrum szkoleniowe pozwoli MMV zwiększyć liczbę oferowanych kursów szkoleniowych z 17 do 28, a kursów sprzedażowych z sześciu do 21.

Na miejscu znajduje się również nowy magazyn części, który zwiększy pojemność magazynową z 700 metrów sześciennych do 2700 metrów sześciennych. Pozwoli to na dalszą poprawę obsługi klienta dzięki lepszej dostępności części dla dealerów regionu.

Horinouchi powiedział: "Nowe centrum szkoleniowe to element rozwoju, który pozwoli nam inwestować w ludzi. Będzie odgrywać kluczową rolę w dostarczaniu naszym pracownikom wiedzy i umiejętności, pozwalających im zrozumieć nowe rozwiązania i informacje, które chcemy przekazywać naszym klientom."

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Firma w roku 2009 wprowadziła na rynek pierwszy masowo produkowany pojazd elektryczny – i-MiEV, a następnie w roku 2013 model OUTLANDER PHEV - lidera rynków w Japonii i Europie w segmencie hybryd ładowanych z gniazdka. Mitsubishi Motors jest podmiotem globalnym, dzięki zakładom produkcyjnym w Japonii, Tajlandii, Chinach, Indonezji, Filipinach i Rosji, w których zatrudnia łącznie 30 000 pracowników. Modele takie, jak PAJERO SPORT / MONTERO SPORT, TRITON / L200 i OUTLANDER mają ważny udział w budowaniu pozycji firmy. Globalna wielkość sprzedaży Mitsubishi Motors w roku fiskalnym 2017 wyniosła 1 101 000 egzemplarzy, a sprzedaż netto 2,19 biliona jenów. Spółka MMC jest notowana na giełdzie w Tokio.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
YETICO S.A.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Link International Transport