To nowoczesna przestrzeń, w której można doświadczyć rozwiązań z zakresu mobilności. Otwarcie salonu Kia360 w Seulu, zgodnego z nową strategią marki, którą ogłoszono na początku 2021 roku, to bardzo nowoczesny pomysł. Stylowy, przestronny budynek zachęca odwiedzających do zapoznania się za pośrednictwem interaktywnych treści i ekranów z ofertą zrównoważonej mobilności, którą Kia będzie oferować w przyszłości. Kia, dzięki nowym wystawom i programom, nadal będzie rozwijać koncepcję salonu Kia360.
Salon Kia360 na południu Seulu to pierwsza publiczna przestrzeń, w której jest prezentowana nowa oferta marki, w tym przyszłe rozwiązania z zakresu mobilności i nowatorski design. Salon Kia360 po raz pierwszy został otwarty w 2017 roku i był znany jako BEAT360. Dzisiaj miało miejsce jego nowe otwarcie, z nową nazwą. Teraz salon Kia360 nawiązuje do nowej strategii, którą ogłoszono na początku 2021 roku i ma inspirować klientów.
Przestronny budynek o powierzchni 1900 metrów kwadratowych został przeprojektowany przy użyciu nowych, reprezentatywnych dla marki kolorów - Midnight Black i Polar White, co pozwala na atrakcyjne oświetlenie go zarówno w dzień, jak i w nocy. Wewnątrz wydzielone są trzy strefy - marki i designu, samochodów elektrycznych oraz użytkowników samochodów marki Kia. Strefy są ze sobą połączone, dzięki czemu zwiedzający mogą z łatwością podziwiać zróżnicowane wystawy oraz eksponaty.
W strefie dla użytkowników samochodów marki Kia znajduje się symulator AI Space, który za pomocą nowoczesnych rozwiązań z zastosowaniem sztucznej inteligencji pozwala wirtualnie doświadczyć działania zaawansowanych systemów asystujących (ADAS), stosowanych w samochodach marki Kia.
Świat
Nowe otwarcie salonu Kia360 w Seulu
- Szczegóły
- Autor: Kia