Podczas uroczystości wręczenia kluczyków pierwszym nabywcom samochodu Fluence w Indiach, Renault zapowiedziało uruchomienie w tym kraju produkcji i sprzedaży modelu Duster.
Po wprowadzeniu Dustera gama będzie obejmowała znaczącą część segmentów lokalnego rynku samochodowego.
Duster - SUV spełniający oczekiwania rynku
Produkowany w fabryce w Madrasie Duster będzie dostosowany do warunków rynku indyjskiego. Aby zadowolić klientów indyjskich, którzy zwracają uwagę na relację ceny do wyposażenia i funkcjonalności, a także interesują się najnowszymi technologiami, w samochodzie wprowadzono specjalne modyfikacje.
Niespotykane tempo wprowadzania nowych samochodów na rynek
Wprowadzenie do sprzedaży pięciu nowych modeli samochodów w ciągu zaledwie piętnastu miesięcy to nie tylko nowe wyzwanie dla Renault, ale też całkowita nowość na rynku indyjskim. Pierwszą odsłoną tej ofensywy produktowej był sztandarowy produkt Renault w Indiach - model Fluence, który został wprowadzony do sprzedaży pod koniec maja. Już dziś zbiera on bardzo pozytywne oceny. Po nim na rynek wejdzie Koleos z segmentu SUV Premium.
Kolejnym modelem będzie mały samochód miejski zbudowany na płycie podłogowej produkowanej przez Alians Renault-Nissan. Samochód ten będzie stanowił trzon gamy Renault w Indiach. Wraz z piątym samochodem, którego premiera przewidziana jest w późniejszym terminie, będą one tworzyły najmłodszą gamę samochodów na rynku indyjskim.
Indie, trzeci filar międzynarodowej strategii rozwoju Renault
Obok Brazylii i Rosji, Indie stanowią jeden z trzech filarów międzynarodowej strategii koncernu. Rozwój działalności Renault w Indiach świadczy o dążeniu marki do zdobycia znaczącej pozycji na tym silnie rozwijającym się rynku.
Po wprowadzeniu Dustera gama będzie obejmowała znaczącą część segmentów lokalnego rynku samochodowego.
Duster - SUV spełniający oczekiwania rynku
Produkowany w fabryce w Madrasie Duster będzie dostosowany do warunków rynku indyjskiego. Aby zadowolić klientów indyjskich, którzy zwracają uwagę na relację ceny do wyposażenia i funkcjonalności, a także interesują się najnowszymi technologiami, w samochodzie wprowadzono specjalne modyfikacje.
Niespotykane tempo wprowadzania nowych samochodów na rynek
Wprowadzenie do sprzedaży pięciu nowych modeli samochodów w ciągu zaledwie piętnastu miesięcy to nie tylko nowe wyzwanie dla Renault, ale też całkowita nowość na rynku indyjskim. Pierwszą odsłoną tej ofensywy produktowej był sztandarowy produkt Renault w Indiach - model Fluence, który został wprowadzony do sprzedaży pod koniec maja. Już dziś zbiera on bardzo pozytywne oceny. Po nim na rynek wejdzie Koleos z segmentu SUV Premium.
Kolejnym modelem będzie mały samochód miejski zbudowany na płycie podłogowej produkowanej przez Alians Renault-Nissan. Samochód ten będzie stanowił trzon gamy Renault w Indiach. Wraz z piątym samochodem, którego premiera przewidziana jest w późniejszym terminie, będą one tworzyły najmłodszą gamę samochodów na rynku indyjskim.
Indie, trzeci filar międzynarodowej strategii rozwoju Renault
Obok Brazylii i Rosji, Indie stanowią jeden z trzech filarów międzynarodowej strategii koncernu. Rozwój działalności Renault w Indiach świadczy o dążeniu marki do zdobycia znaczącej pozycji na tym silnie rozwijającym się rynku.