Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
ŠKODA już od 2018 roku, w ramach projektu INDIA 2.0, jest odpowiedzialna za prowadzenie działań Grupy Volkswagen na indyjskim rynku. W ramach licznych inwestycji, które wyniosą około miliarda euro, ŠKODA konsekwentnie realizuje plan rozwoju w Indiach. Producent przedstawił już m.in. koncepcję modelu VISION IN, dedykowanego na rynek indyjski SUV-a, zbudowanego na specjalnie przygotowanej platformie MQB-A0-IN.

- Indie są jednym z najbardziej ekscytujących i obiecujących rynków wzrostu dla Grupy Volkswagen oraz jednym z pięciu największych rynków na świecie. Półtora roku temu zaczęliśmy pisać historię rozwoju projektu INDIA 2.0. Pierwsze modele opracowywane w ramach projektu INDIA 2.0 są już na ukończeniu, a koncepcja ŠKODA VISION IN, którą właśnie zaprezentowaliśmy, zdradza wygląd pierwszego samochodu produkcyjnego - komentuje Bernhard Maier, dyrektor ŠKODA AUTO.

Ofensywa modelowa w Indiach

Wersja produkcyjna modelu VISION IN trafi do pierwszych klientów na początku 2021 r. Będzie to pierwszy model produkcyjny wykorzystujący nową platformę MQB-A0-IN przeznaczoną specjalnie dla tego regionu. Oprócz produkcyjnej wersji koncepcyjnego modelu VISION IN, ŠKODA planuje wprowadzić na indyjski rynek również kolejne modele, które w Europie cieszą się dużym powodzeniem.

ŠKODA odpowiedzialna za prowadzenie kampanii modelowej Grupy Volkswagen w Indiach

ŠKODA kieruje projektem INDIA 2.0 od połowy 2018 roku i tym samym jest również odpowiedzialna za modelową kampanię Grupy Volkswagen w tym regionie. W celu wzmocnienia swojej pozycji na tym ważnym, rozwijającym się rynku, Grupa zainwestuje łącznie blisko miliard euro, z czego 250 milionów euro zostanie przeznaczone na badania i rozwój.

Integracja lokalnej wiedzy w kolejnych etapach strategii 2025

Znaczenie regionu potwierdza otwarcie ŠKODA AUTO DigiLab India. Producent samochodów rozwija sieć swoich centrów innowacji i lokalnie opracowuje nowoczesne rozwiązania w zakresie mobilności. Zespół ŠKODA AUTO DigiLab India planuje łączyć siły z firmami technologicznymi i obiecującymi start-upami w kraju promując kapitał intelektualny i wspierając lokalne talenty. ŠKODA AUTO DigiLab India dąży do wykorzystania ogromnego potencjału, jaki oferuje subkontynent jako światowy lider na rynku oprogramowania i technologii. Pracując nad cyfrowymi projektami rozwojowymi i dostarczając rozwiązania dostosowane do rynku indyjskiego, ŠKODA AUTO DigiLab India wspiera podstawową działalność Grupy w Indiach. Wypracowane koncepcje czy rozwiązania będą udostępniane na innych rynkach, w tym celu ŠKODA AUTO DigiLab India będzie ściśle współpracować z centrami innowacji producenta samochodów w Czechach, Izraelu i Chinach.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
Lubricant Polska Sp. z o.o.
EJOT Polska Sp. z o.o. Sp. k.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.