Obok modeli z silnikiem Diesla, które są już sprzedawane w Korei, w europejskiej ofercie znajdzie się także model z silnikiem benzynowym. Modele wysokoprężne obejmują wersje z silnikami: silniki e-XDi200 (175 KM, automatyczna skrzynia biegów) lub e-XDi200 LOW CO2 (149 KM, ręczna skrzynia biegów).
W wersji benzynowej stosowany jest silnik e-XGi200 (149 KM).
W nowym Korando C przyjęto szereg, rzadko jeszcze stosowanych, rozwiązań np. wentylowany fotel kierowcy czy inteligentny kluczyk. Uwzględniono także wymagania stawiane przez UE, montując m.in. światła do jazdy dziennej i system monitorujący ciśnienie w ogumieniu TPMS.
Kompaktowy SUV koncernu SsangYong ma stać się sztandarowym produktem w swoim segmencie. Od 2010 r. SsangYong wydał 130 tys. takich samochodów. Sprzedaż w Europie rozpocznie się jesienią tego roku i będzie prowadzona za pośrednictwem 1 300 europejskich punktów dystrybucji SsangYong.
W wersji benzynowej stosowany jest silnik e-XGi200 (149 KM).
W nowym Korando C przyjęto szereg, rzadko jeszcze stosowanych, rozwiązań np. wentylowany fotel kierowcy czy inteligentny kluczyk. Uwzględniono także wymagania stawiane przez UE, montując m.in. światła do jazdy dziennej i system monitorujący ciśnienie w ogumieniu TPMS.
Kompaktowy SUV koncernu SsangYong ma stać się sztandarowym produktem w swoim segmencie. Od 2010 r. SsangYong wydał 130 tys. takich samochodów. Sprzedaż w Europie rozpocznie się jesienią tego roku i będzie prowadzona za pośrednictwem 1 300 europejskich punktów dystrybucji SsangYong.