Ssangyong Motor Co., przywrócił działalność produkcyjną po 83 dniach, związanych z okupacją zakładu przez strajkujących pracowników.
Okupacja trwała przez 77 dni od 22 maja.
Najmniejszy południowokoreański producent aut zakłada, że w tym miesiącu wyprodukuje 2,6 tys. pojazdów a we wrześniu nawet 4 tys.
W pierwszym półroczu sprzedaż Ssangyonga, który może rocznie wyprodukować 200 tys. aut, spadła o 73,9 proc. do 13,2 tys. samochodów. To skutek kryzysu oraz blokady fabrykii.
Producent poszukuje obecnie inwestora strategiczne - potencjalnie zainteresowane mają być firmy z Chin i Indii. 51 proc. udziałów w Ssangyong Motor należy do chińskiego koncernu motoryzacyjnego SAIC.
Okupacja trwała przez 77 dni od 22 maja.
Najmniejszy południowokoreański producent aut zakłada, że w tym miesiącu wyprodukuje 2,6 tys. pojazdów a we wrześniu nawet 4 tys.
W pierwszym półroczu sprzedaż Ssangyonga, który może rocznie wyprodukować 200 tys. aut, spadła o 73,9 proc. do 13,2 tys. samochodów. To skutek kryzysu oraz blokady fabrykii.
Producent poszukuje obecnie inwestora strategiczne - potencjalnie zainteresowane mają być firmy z Chin i Indii. 51 proc. udziałów w Ssangyong Motor należy do chińskiego koncernu motoryzacyjnego SAIC.