Toyota jest najcenniejszą marką motoryzacyjną według raportu BrandZ™ 100 Most Valuable Global Brands firmy badawczej Kantar Millward Brown.
W 12. edycji tego badania japońska firma zajęła pierwsze miejsce w branży już po raz 10. Wartość marki Toyota została wyceniona na 28,66 miliardów dolarów.
Według wyliczeń Kantar Millward Brown wartość marki Toyota zmniejszyła się w ciągu roku o 2%, jednak jej przewaga nad drugą marką motoryzacyjną w rankingu wzrosła o 1,437 miliardów dolarów.
Najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej potwierdzają wszystkie zestawienia wartości marek, takie jak „The World's Most Valuable Brands” magazynu Forbes czy „Global 500 - The Most Valuable Brands of 2017” firmy konsultingowej Brand Finance. Z badań tych wynika także, że Toyota należy do czołówki najbardziej wartościowych marek na świecie.
W 12. edycji tego badania japońska firma zajęła pierwsze miejsce w branży już po raz 10. Wartość marki Toyota została wyceniona na 28,66 miliardów dolarów.
Według wyliczeń Kantar Millward Brown wartość marki Toyota zmniejszyła się w ciągu roku o 2%, jednak jej przewaga nad drugą marką motoryzacyjną w rankingu wzrosła o 1,437 miliardów dolarów.
Najwyższą wartość marki Toyota w branży motoryzacyjnej potwierdzają wszystkie zestawienia wartości marek, takie jak „The World's Most Valuable Brands” magazynu Forbes czy „Global 500 - The Most Valuable Brands of 2017” firmy konsultingowej Brand Finance. Z badań tych wynika także, że Toyota należy do czołówki najbardziej wartościowych marek na świecie.