Początek marca okazał się dla Toyoty całkiem niezły. Nie wliczając Lexusa, w pierwszych ośmiu dniach miesiąca Toyota zwiększyła sprzedaż o 50,5 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
A według amerykańskiego portalu motoryzacyjnego Edmunds.com w całym marcu koncern może odnotować wzrost sprzedaży liczony rok do roku nawet o 30 proc. Byłby to rezultat kampanii wspomagającej sprzedaż, którą japoński koncern rozpoczął w Ameryce z początkiem miesiąca. (...)
Wszystko może jednak zepsuć kolejny wypadek. Na początku tygodnia cała Ameryka oglądała w telewizji, jak pędzącego kalifornijską autostradą pod San Diego priusa udaje się zatrzymać dopiero przez zablokowanie go radiowozem.(...)
Toyota ma ogromny problem, bo prowadzone od wielu tygodni badania wciąż nie dały jednoznacznej odpowiedzi, dlaczego toyoty przyspieszają w niekontrolowany sposób.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
A według amerykańskiego portalu motoryzacyjnego Edmunds.com w całym marcu koncern może odnotować wzrost sprzedaży liczony rok do roku nawet o 30 proc. Byłby to rezultat kampanii wspomagającej sprzedaż, którą japoński koncern rozpoczął w Ameryce z początkiem miesiąca. (...)
Wszystko może jednak zepsuć kolejny wypadek. Na początku tygodnia cała Ameryka oglądała w telewizji, jak pędzącego kalifornijską autostradą pod San Diego priusa udaje się zatrzymać dopiero przez zablokowanie go radiowozem.(...)
Toyota ma ogromny problem, bo prowadzone od wielu tygodni badania wciąż nie dały jednoznacznej odpowiedzi, dlaczego toyoty przyspieszają w niekontrolowany sposób.
Więcej w "Rzeczpospolitej".