Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Najważniejszym pomysłem Chińczyków na ożywienie marki Volvo jest oparcie się na wizerunkowych fundamentach szwedzkiego auta - niezawodności, wysokiej jakości i bezpieczeństwu.

Volvo pod rządami Geely ma się stać marką bardziej luksusową i skupić się na produkcji dużych aut i limuzyn. - Volvo ma bardzo dobre podstawy, ale musimy jeszcze bardziej jasno zdefiniować markę i jej odbiorców - powiedział nowy prezes, który dla posady w Volvo porzucił posadę szefa amerykańskiego oddziału Volkswagena.

Część ekspertów uważa, że relatywnie małej firmie trudno będzie konkurować z największymi graczami w branży samochodowej, niełatwo będzie też znaleźć środki na projektowanie i tworzenie nowych modeli aut.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
YETICO S.A.