Najważniejszym pomysłem Chińczyków na ożywienie marki Volvo jest oparcie się na wizerunkowych fundamentach szwedzkiego auta - niezawodności, wysokiej jakości i bezpieczeństwu.
Volvo pod rządami Geely ma się stać marką bardziej luksusową i skupić się na produkcji dużych aut i limuzyn. - Volvo ma bardzo dobre podstawy, ale musimy jeszcze bardziej jasno zdefiniować markę i jej odbiorców - powiedział nowy prezes, który dla posady w Volvo porzucił posadę szefa amerykańskiego oddziału Volkswagena.
Część ekspertów uważa, że relatywnie małej firmie trudno będzie konkurować z największymi graczami w branży samochodowej, niełatwo będzie też znaleźć środki na projektowanie i tworzenie nowych modeli aut.
Więcej w "Gazecie Wyborczej".
Volvo pod rządami Geely ma się stać marką bardziej luksusową i skupić się na produkcji dużych aut i limuzyn. - Volvo ma bardzo dobre podstawy, ale musimy jeszcze bardziej jasno zdefiniować markę i jej odbiorców - powiedział nowy prezes, który dla posady w Volvo porzucił posadę szefa amerykańskiego oddziału Volkswagena.
Część ekspertów uważa, że relatywnie małej firmie trudno będzie konkurować z największymi graczami w branży samochodowej, niełatwo będzie też znaleźć środki na projektowanie i tworzenie nowych modeli aut.
Więcej w "Gazecie Wyborczej".