Przychody pionu motoryzacyjnego wyniosły 11,824 mld euro - o 0,1 proc. więcej niż w trzecim kwartale 2018 roku. Wzrost wynika głównie z poprawy miksu produktów (+4,4 proc.) i miksu cenowego (+1,0 proc.), które z nawiązką skompensowały spadek sprzedaży do partnerów (-3,2 proc.), negatywne skutki zmian kursowych (-0,8 proc.), w tym związane z hiperinflacją w Argentynie, a także zmniejszenie wielkości sprzedaży i miksu rynków lokalnych (-0,7 proc.) oraz inne elementy (-0,6 proc.). Wzmocnienie miksu produktów jest zasługą sukcesu modeli ostatnio wprowadzonych do sprzedaży, zwłaszcza: Citroëna C5 Aircross, Peugeot 508, DS 3 CROSSBACK oraz Opla Vauxhall Combo.
W trzecim kwartale 2019 roku łączna sprzedaż Groupe PSA wyniosła 674 000 samochodów. W tym okresie grupa koncentrowała się na traktowanych priorytetowo: wzroście rentowności oraz odpowiednich przygotowaniach do wejścia w życie w 2020 roku nowych regulacji prawnych.
Na koniec września 2019 roku łączny stan zapasów wyniósł 574 000 samochodów (w tym zapasy na stanie w sieci niezależnych partnerów i importerów) i był niższy o 29 000 sztuk w stosunku do stanu na koniec września 2018 roku.