Świat
- Szczegóły
- Autor: Volkswagen Group Polska
Uruchomienie Centrum Badań i Rozwoju w Pekinie oznacza wzmocnienie innowacyjnego potencjału Audi na rynku azjatyckim. W ścisłej współpracy ze spółką joint venture FAW-Volkswagen, Centrum będzie przede wszystkim odpowiadać za przygotowywanie rozwiązań zaspokajających oczekiwania azjatyckich klientów Audi.
- Szczegóły
- Autor: AutomotiveSuppliers.pl, Lear
W IV kwartale 2012 r. sprzedaż netto Lear Corporation wyniosła 3,7 mld dolarów. To o 6 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.
- Szczegóły
- Autor: Suzuki
Po 8 latach od wprowadzenia modelu Suzuki Swift jego skumulowana sprzedaż w styczniu 2013 roku osiągnęła poziom 3 000 000 sztuk.
- Szczegóły
- Autor: Nexteer Automotive
Rafał Wyszomirski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Nexteer Automotive Poland, został dyrektorem wykonawczym globalnych operacji koncernu.
- Szczegóły
- Autor: Kia Motors, AutomotiveSuppliers.pl
Podobnie jak Hyundai Motor, także druga marka południowokoreańskiego alliansu, Kia Motors może pochwalić się znaczącym wzrostem sprzedaży nowych aut w styczniu 2013 r.
- Szczegóły
- Autor: Hyundai, AutomotiveSuppliers.pl
Podczas gdy wielu światowych koncernów boryka się ze spadkami sprzedaży aut, Hyundai Motor na początku 2013 r. rozpoczął od znaczącego wzrostu.
- Szczegóły
- Autor: Suzuki
W roku 2012 produkcja globalna samochodów marki Suzuki osiągnęła najwyższy poziom w historii i wyniosła 2 893 602 sztuk.
- Szczegóły
- Autor: Toyota
W 2012 roku Toyota została liderem globalnego rynku motoryzacyjnego, sprzedając na całym świecie 9,748 mln samochodów. Całkowita produkcja koncernu w 2012 roku wyniosła 9,909 mln samochodów.