Świat
- Szczegóły
- Autor: Magna, AutomotiveSuppliers.pl
W III kwartale 2014 roku przychody Magna International wyniosły 8,8 mld dolarów. To o 6 proc. więcej niż przed rokiem.
- Szczegóły
- Autor: PSA Peugeot Citroën, AutomotiveSuppliers.pl
W III kwartale 2014 r. sprzedaż grupy PSA Peugeot Citroën wzrosła do 5,4 proc. (do 643,6 tys. pojazdów) wyższej sprzedaży w Europie (+4 proc.) i wysokiemu popytowi w Chinach (+44 proc.).
- Szczegóły
- Autor: TRW, AutomotiveSuppliers.pl
W III kwartale 2014 r. sprzedaż TRW Automotive Holdings Corp. wyniosła 4,15 mld dolarów. To o 1,3 proc. mniej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
- Szczegóły
- Autor: Lear, AutomotiveSuppliers.pl
Lear Corporation w III kwartale roku finansowego 2014 miał 4,2 mld dolarów sprzedaży netto. To o 8 proc. więcej niż przed rokiem.
- Szczegóły
- Autor: GM, AutomotiveSuppliers.pl
W III kwartale 2014 r. przychody netto General Motors wyniosły 39,3 mld dolarów - to o 0,3 mld dolarów więcej niż przed rokiem.
- Szczegóły
- Autor: Toyota
Niedawno Toyota Motor Corporation ogłosiła, że sprzedaż samochodów hybrydowych koncernu przekroczyła 7 milionów egzemplarzy.
- Szczegóły
- Autor: Frost & Sullivan
Przewiduje się, że światowy rynek akumulatorów litowo-jonowych odnotuje w nadchodzących latach imponujący wzrost.
- Szczegóły
- Autor: Toyota, AutomotiveSuppliers.pl
Toyota została uznana po raz 11. za najbardziej wartościową markę motoryzacyjną świata w rankingu Best Global Brands firmy Interbrand. Na drugim miejscu znalazł się Mercedes, zaś na trzecim BMW.