Popyt był niższy na wszystkich głównych rynkach unijnych. Najwyższy spadek procentowy miał miejsce we Włoszech (-9,6 proc.), następnie w Hiszpanii (-4,3 proc.), Wielkiej Brytanii (-3,4 proc.), Francji (-2,3 proc.) i Niemczech (-0,5 proc.).
W I kwartale tego roku popyt na nowe samochody w Unii Europejskiej spadł o 3,3 proc. (4,03 mln pojazdów). W Niemczech nie odnotowano większych zmian (+0,2 proc.). Natomiast na innych kluczowych rynkach wyniki były gorsze niż w I kwartale 2018 r. - Hiszpania (-6,9 proc.) i w Włochy (-6,5 proc.).
W I kwartale tego roku popyt na nowe samochody w Unii Europejskiej spadł o 3,3 proc. (4,03 mln pojazdów). W Niemczech nie odnotowano większych zmian (+0,2 proc.). Natomiast na innych kluczowych rynkach wyniki były gorsze niż w I kwartale 2018 r. - Hiszpania (-6,9 proc.) i w Włochy (-6,5 proc.).