Samochody Grupy Fiata osiągnęły świetne wyniki w 16. plebiscycie „BEST CARS 2010” ogłoszonym przez tygodnik Auto Motor i Sport.
W tegorocznym plebiscycie swoje głosy oddało dokładnie 9 738 czytelników magazynu z Polski.
W kategorii samochodów najmniejszych, podobnie jak w roku ubiegłym bezkonkurencyjny okazał się Fiat 500 zajmując pierwsze miejsce w klasie i zdobywając aż 36,3% głosów czytelników.
Fiat okazał się również zwycięski w subkategorii „ekonomia zakupu”. Tytuł ten w segmencie pojazdów kompaktowych zdobył Fiat Bravo osiągając 33,3% głosów.
W kategorii samochodów małych na drugim stopniu podium znalazła się Alfa Romeo MiTo. Mała Alfa zdobyła 20,7% głosów czytelników i do pierwszego miejsca zabrakło jej raptem 0,8%.
Marka Alfa Romeo głosami czytelników AMiS jest bezkonkurencyjna w kategorii kabrioletów. Model Alfa 8C Spider zajął pierwsze miejsce (11,1% głosów) wyprzedzając w tym zestawieniu Ferrari California (9,1% głosów).
Pozostając w świecie „supersamochodów”, w klasie samochodów sportowych marka Ferrari z modelem 458 Italia zdeklasowała rywali zdobywając najwyższy stopień podium z wynikiem 20,9%.
Plebiscyt „BEST CARS” to również doskonała okazja do poznania opinii czytelników n.t. poszczególnych marek samochodowych. Głosujący odnieśli się w ankietach do kilku kryteriów wskazując marki które owe kryteria wg. nich najlepiej spełniają.
Marka Fiat jest wg, czytelników AMiS najlepiej reklamowaną marką na rynku polskim (31,7% głosów). W kategorii „Ma dobry serwis” oraz „Cena odpowiednia do wartości” marka Fiat zajęła drugie miejsce na podium w obydwu kategoriach zdobywając odpowiednio 20,2% i 27,3% głosów.
W kategorii „Ładny, sportowy wygląd” ponownie bezkonkurencyjna okazała się marka Alfa Romeo zajmując pierwsze miejsce w klasie (45,5% głosów). Alfa stanęła również na trzecim stopniu podium w kategorii „Lubię tę markę” (19,7% głosów).
W tegorocznym plebiscycie swoje głosy oddało dokładnie 9 738 czytelników magazynu z Polski.
W kategorii samochodów najmniejszych, podobnie jak w roku ubiegłym bezkonkurencyjny okazał się Fiat 500 zajmując pierwsze miejsce w klasie i zdobywając aż 36,3% głosów czytelników.
Fiat okazał się również zwycięski w subkategorii „ekonomia zakupu”. Tytuł ten w segmencie pojazdów kompaktowych zdobył Fiat Bravo osiągając 33,3% głosów.
W kategorii samochodów małych na drugim stopniu podium znalazła się Alfa Romeo MiTo. Mała Alfa zdobyła 20,7% głosów czytelników i do pierwszego miejsca zabrakło jej raptem 0,8%.
Marka Alfa Romeo głosami czytelników AMiS jest bezkonkurencyjna w kategorii kabrioletów. Model Alfa 8C Spider zajął pierwsze miejsce (11,1% głosów) wyprzedzając w tym zestawieniu Ferrari California (9,1% głosów).
Pozostając w świecie „supersamochodów”, w klasie samochodów sportowych marka Ferrari z modelem 458 Italia zdeklasowała rywali zdobywając najwyższy stopień podium z wynikiem 20,9%.
Plebiscyt „BEST CARS” to również doskonała okazja do poznania opinii czytelników n.t. poszczególnych marek samochodowych. Głosujący odnieśli się w ankietach do kilku kryteriów wskazując marki które owe kryteria wg. nich najlepiej spełniają.
Marka Fiat jest wg, czytelników AMiS najlepiej reklamowaną marką na rynku polskim (31,7% głosów). W kategorii „Ma dobry serwis” oraz „Cena odpowiednia do wartości” marka Fiat zajęła drugie miejsce na podium w obydwu kategoriach zdobywając odpowiednio 20,2% i 27,3% głosów.
W kategorii „Ładny, sportowy wygląd” ponownie bezkonkurencyjna okazała się marka Alfa Romeo zajmując pierwsze miejsce w klasie (45,5% głosów). Alfa stanęła również na trzecim stopniu podium w kategorii „Lubię tę markę” (19,7% głosów).