Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Podczas relacji z oficjalnego rozpoczęcia produkcji Formentora, pierwszego autorskiego modelu CUPRY, prezes SEAT-a i CUPRY Wayne Griffiths przybliżył plany rozwoju i założenia finansowe marki na przyszłość.

Hiszpańska firma zamierza uzyskać ponaddwukrotny wzrost sprzedaży modeli z logo CUPRY.

Produkcyjna wersja nowego hiszpańskiego CUV-a łączy zaawansowaną technologię z dynamicznym designem. Premierowa edycja samochodu ma pod maską spalinowy silnik o mocy 310 KM, a od 2021 roku gama napędów rozszerzy się w sumie do siedmiu wariantów, w tym hybrydy typu plug-in.

- Formentor jest ważnym krokiem dla CUPRY. To pierwszy całkowicie autorski model, który pomoże w rozwoju i popularyzacji marki - zaznaczył Wayne Griffiths, CEO CUPRY i nowo wybrany prezes SEAT-a. - Dzięki premierze nowego modelu zamierzamy uzyskać lepsze wyniki niż pierwotnie zakładaliśmy i odnotować ponaddwukrotny wzrost sprzedaży. Formentor będzie stanowił 10% wszystkich egzemplarzy produkowanych w zakładach w Martorell, które wraz z rozpoczęciem produkcji nowego modelu CUPRY powróciły do pełnego wymiaru pracy.

Formentor skierowany na światowe rynki

Przedstawiciele marki określają Formentora jako fundament strategii globalizacji CUPRY. Producent zakłada pozytywny wpływ modelu na ugruntowanie pozycji marki na najszybciej elektryzujących się rynkach moto w Europie, takich jak Norwegia. Oferta Formentora zostanie również skierowana na priorytetowe rynki latynoamerykańskie, turecki oraz izraelski.

Większa oferta zelektryfikowanych modeli

Rozwój marki jest silnie powiązany z trendem elektryfikacji. Jeszcze w tym roku do dostępnych modeli CUPRY dołączy Leon w hybrydowej wersji plug-in, z kolei hybrydowa CUPRA Formentor trafi do sprzedaży na początku 2021 roku. Również w przyszłym roku rozpocznie się produkcja CUPRY el-Borna, pierwszego w pełni elektrycznego samochodu marki.

Ponad miliard euro obrotów

Przedstawiciele CUPRY zakładają, że po wprowadzeniu na rynek wszystkich planowanych wersji modelowych obroty marki przekroczą miliard euro. Pomóc ma w tym dynamicznie rozwijająca się sieć sprzedaży CUPRY. Podczas pierwszego europejskiego salonu marki w Hamburgu Wayne Griffiths zapowiedział innowacyjny format miejsc, wykraczający poza tradycyjne dealerskie salony. Do końca 2020 roku marka chce w skali globalnej pozyskać niemal 520 specjalistów CUPRY oraz 600 dedykowanych CUPRA Masterów.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
Link International Transport
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.