W styczniu 2012 roku sprzedaż Škoda Auto na świecie wzrosła o 10,2 proc. w stosunku do tego samego miesiąca zeszłego roku. To najwyższa styczniowa sprzedaż w 117-letniej historii marki.
Na całym świecie Škoda Auto dostarczyła do klientów 75,4 tys. samochodów. Sprzedaż w podziale na wybrane rynki:
Na całym świecie Škoda Auto dostarczyła do klientów 75,4 tys. samochodów. Sprzedaż w podziale na wybrane rynki:
- Europa Zachodnia - 39,3 tys. sztuk (+10,8 proc.), w tym Niemcy - 8,9 tys. (+23,2 proc.),
- Europa Środkowo-Wschodnia - 10,2 tys. sztuk (+2,5 proc.), w tym Czechy - 4,1 tys.,
- Europa Wschodnia - 5,5 tys. sztuk (+44,5 proc.), w tym Rosja - 4,8 tys. (+41,7 proc.),
- Chiny - 20,8 tys. sztuk.
Sprzedaż w podziale na modele:
- Octavia - 34,2 tys. (+14,6 proc.),
- Fabia - 20 tys. (+0,1 proc.),
- Superb - 9,5 tys. (-11,2 proc.),
- Yeti - 6,2 tys. (+34,5 proc.),
- Roomster -2,6 tys. (+21,3 proc.),
- Rapid (tylko Indie) - 1,5 tys.,
- Octavia Tour - 1,1 tys. (+2,2 proc.),
- Citigo - 253 szt.