Szefowie Fiata, którzy pojawili się w Genewie (...) nie chcą ujawnić nic ze swoich planów dotyczących przetasowań w produkcji, informuje "Rzeczpospolita".
Prezes Fiata, Lorenzo Sistino, zawsze bardzo rozmowny prosi, żeby poczekać do kwietnia.
Nieoficjalnie jednak wiadomo, że decyzja o produkowaniu nowej Pandy pod w Pomigliano d'Arco Neapolem już zapadła. (...) Jest również niemal pewne, że obecny model Pandy nadal będzie budowany w Tychach.
Tychy mają natomiast dostać dodatkowo całkowicie nowy model do produkcji - Lancię Ypsylon. (..)
Przenosząc produkcję Ypsylona do Polski, Fiat chce jednocześnie „przeflancować” to auto do tańszego, bardziej popularnego segmentu, co potencjalnie daje szansę na zwiększenie sprzedaży. Przedstawiciele Fiata nieoficjalnie również przyznają, że umieszczenie najmniejszej Lancii w fabryce słynnej z wysokiej jakości produkowanych aut daje nowemu modelowi kolejny atut.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
Nieoficjalnie jednak wiadomo, że decyzja o produkowaniu nowej Pandy pod w Pomigliano d'Arco Neapolem już zapadła. (...) Jest również niemal pewne, że obecny model Pandy nadal będzie budowany w Tychach.
Tychy mają natomiast dostać dodatkowo całkowicie nowy model do produkcji - Lancię Ypsylon. (..)
Przenosząc produkcję Ypsylona do Polski, Fiat chce jednocześnie „przeflancować” to auto do tańszego, bardziej popularnego segmentu, co potencjalnie daje szansę na zwiększenie sprzedaży. Przedstawiciele Fiata nieoficjalnie również przyznają, że umieszczenie najmniejszej Lancii w fabryce słynnej z wysokiej jakości produkowanych aut daje nowemu modelowi kolejny atut.
Więcej w "Rzeczpospolitej".