W kwietniu br., w pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowego Forda Focusa z silnikiem EcoBoost o pojemności 1,0 l, zakupiło go ponad 4,7 tys. klientów, czyli 23,3 proc. wszystkich zrealizowanych zamówień ten model w 19 krajach Europy.
Na dwóch największych rynkach w Wlk. Brytanii i w Niemczech zamówienia na Focusa z taką jednostką napędową stanowiły 28 proc. całości, we Francji - 17 proc., we Włoszech - 16 proc. a w Hiszpanii - 18 proc.
Seryjna produkcja Forda Focus z silnikiem 1.0l EcoBoost ruszyła 2 lutego br. w fabryce w Saarlouis w Niemczech sam zaś silnik jest wytwarzany od listopada zeszłego roku w fabryce w Kolonii oraz od kilku dni w zakładzie w Craiovej w Rumunii. Ecoboost 1.0l będzie montowany także w takich modelach jak C-Max i B-Max.
Na dwóch największych rynkach w Wlk. Brytanii i w Niemczech zamówienia na Focusa z taką jednostką napędową stanowiły 28 proc. całości, we Francji - 17 proc., we Włoszech - 16 proc. a w Hiszpanii - 18 proc.
Seryjna produkcja Forda Focus z silnikiem 1.0l EcoBoost ruszyła 2 lutego br. w fabryce w Saarlouis w Niemczech sam zaś silnik jest wytwarzany od listopada zeszłego roku w fabryce w Kolonii oraz od kilku dni w zakładzie w Craiovej w Rumunii. Ecoboost 1.0l będzie montowany także w takich modelach jak C-Max i B-Max.