W przedostatnim miesiącu 2012 r. we Francji zostało zarejestrowanych 144,7 tys. nowych samochodów osobowych. To o 19,2 proc. mniej niż 12 miesięcy wcześniej.
Najwięksi gracze francuskiego rynku nadal notują znaczące spadki. Sprzedaż Renault spadła o 31,5 proc. (25,2 tys. sztuk), Pegueot o 19,9 proc. (21,9 tys.) a Citroena o 26,1 proc. (19,1 tys.).
W listopadzie wzrostami sprzedaży mogłby się pochwalić następujące marki:
Najwięksi gracze francuskiego rynku nadal notują znaczące spadki. Sprzedaż Renault spadła o 31,5 proc. (25,2 tys. sztuk), Pegueot o 19,9 proc. (21,9 tys.) a Citroena o 26,1 proc. (19,1 tys.).
W listopadzie wzrostami sprzedaży mogłby się pochwalić następujące marki:
- Audi (+1 proc.),
- Skoda (12,4 proc.),
- Toyota (+6,5 proc.),
- BMW (+5,3 proc.),
- Mini (+5,3 proc.),
- Lancia (1,8 proc.),
- Kia (+3 proc.),
- Hyundai (+ 50,5 proc.),
- Mercedes (+18,5 proc.),
- Smart (+2 proc.).
- 18,41 proc. na Renault (320,1 tys. sztuk, -24,1 proc.),
- 16,24 proc. na Peugeot (282,2 tys., -17,9 proc.),
- 14,23 proc. na Citroena (247,3 tys., -17,5 proc.)
- i 4,24 proc. na Dacię (73,6 tys., -9,6 proc.).