W lutym bieżącego roku miesiącu francuski rynek motoryzacyjny wzbogacił się o 143,4 tys. nowych samochodów. To o 12,1 proc. mniej niż w tym samym okresie 2011 r.
Wzrosty zanotowały nieliczne marki: Dacia (+37,3 proc.), Toyota (+12,5 proc.), Lexus (+30,6 proc.), Hyundai (+24,3 proc.) i BMW (+2,1 proc.).
Najwięksi gracze rynku nadal notują znaczące spadki. Sprzedaż Renault spadła o 19,5 proc. (26,9 tys. sztuk), Pegueot o 9,1 proc. (22,6 tys.) a Citroena o 22,2 proc. (18,4 tys.).
W okresie styczeń-luty 2013 r. we Francji zostało zarejestrowanych 268,1 nowych aut, o 13,5 proc. mniej niż przed rokiem. Na auta francuskie przypadło 53,93 proc. całości, w tym:
Wzrosty zanotowały nieliczne marki: Dacia (+37,3 proc.), Toyota (+12,5 proc.), Lexus (+30,6 proc.), Hyundai (+24,3 proc.) i BMW (+2,1 proc.).
Najwięksi gracze rynku nadal notują znaczące spadki. Sprzedaż Renault spadła o 19,5 proc. (26,9 tys. sztuk), Pegueot o 9,1 proc. (22,6 tys.) a Citroena o 22,2 proc. (18,4 tys.).
W okresie styczeń-luty 2013 r. we Francji zostało zarejestrowanych 268,1 nowych aut, o 13,5 proc. mniej niż przed rokiem. Na auta francuskie przypadło 53,93 proc. całości, w tym:
- 18,53 proc. na Renault (49,7 tys. sztuk, -16,3 proc.),
- 16,205 proc. na Peugeot (43 tys., -12,7 proc.),
- 13,37 proc. na Citroena (35,9 tys., -20 proc.)
- i 5,91 proc. na Dacię (15,8 tys., +22,6 proc.).