Takoni
Stokvis Tapes
VIA
W sierpniu br. francuski rynek motoryzacyjny powiększył się o 83,3 tys. nowych samochodów osobowych. To o 3 proc. mniej niż przed rokiem.

Sprzedaż lidera rynku, marki Renault spadła o 13,8 proc. (14 tys.). Kolejne miejsca należały do aut koncernu PSA: Peugeot (13,9 tys., -4,5 proc.) i Citroena (9,9 tys., -1,0 proc.). Na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło 51,07 proc. wszystkich zarejestrowanych aut (42,6 tys. sztuk).

W okresie styczeń-sierpień 2014 r. we Francji zostało zarejestrowanych ponad 1,18 mln nowych aut (+1,6 proc.). Na auta francuskie przypadło 56,0 proc. całości, w tym:
  • Renault - 19,71 proc. (233,7 tys. sztuk, +7,8 proc.),
  • Peugeot - 16,93 proc. (200,8 tys., +5,4 proc.),
  • Citroen - 13,19 proc. (156,5 tys., +0,4 proc.)
  • Dacia - 6,1 proc. (72,4 tys., +20,1 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
Etisoft Sp. z o.o.
FORTY Sp. J. A. Korczyński, M. Tytkowska