ŠKODA Citigo to lider swojego segmentu w Polsce w 2013 i 2014 roku. Ten najchętniej kupowany przez Polaków samochód przekonuje do siebie dużą - w porównaniu do konkurencji z segmentu - przestrzenią, pomysłowymi rozwiązaniami, niskim zużyciem paliwa, wysokim poziomem bezpieczeństwa, znakomitym prowadzeniem i nowoczesnym designem.
„100 000 egzemplarzy Citigo wyprodukowanych od 2011 roku pokazuje jak dobrze nasz mały samochód radzi sobie na rynku” - mówi Werner Eichhorn, Członek Zarządu ŠKODY ds. Sprzedaży i Marketingu.
„Modelem Citigo, wprowadzonym do sprzedaży prawie trzy lata temu, rozpoczęliśmy największą ofensywę produktową w historii naszej firmy. Nasze mini auto wzbogaciło rozwijający się segment samochodów miejskich i przyciąga nowych Klientów do marki. Citigo wzmacnia naszą pozycję na rynku europejskim, jesteśmy bardzo zadowoleni z tego modelu” – dodaje Eichhorn.
ŠKODA Citigo jest idealnym samochodem do miasta: niewielkim, ale jednocześnie przestronnym, ekonomicznym, zwinnym, atrakcyjnym, bezpiecznym i przemyślanym. „Mimo swoich rozmiarów Citigo oferuje wszystkie wartości ŠKODY” - mówi Eichhorn. Taka kombinacja została dobrze przyjęta przez Klientów. W 2013 roku sprzedaż modelu wzrosła o 51% do 45 000 egzemplarzy.