
Jest to Audi TTS Coupé, polakierowane na ekskluzywny kolor zielony „Vipergrün“ i wyposażone w czterocylindrowy silnik benzynowy 2.0, również wyprodukowany przez Audi Hungaria.
Produkcja samochodów w zakładach Audi Hungaria ma już długą tradycję. „Składanie pierwszych modeli Audi TT rozpoczęliśmy w Győr prawie 20 lat temu, w roku 1998. W 2013 uruchomiliśmy tu pełnoprawną fabrykę samochodów i od tego czasu wyjechało z niej pół miliona aut z czterema pierścieniami na masce, zbudowanych w Győr od początku do końca” - powiedział Arnd-Robert Sponagel, szef produkcji samochodów w Audi Hungaria. „W przyszłym roku powiększymy naszą ofertę produktową o kompaktowego SUV’a premium Audi Q3, a jeszcze rok później rozpoczniemy w Győr pełną produkcję nowego Audi Q4. Tym modelem Audi wejdzie do segmentu aut typu CUV - kompaktowych pojazdów użytkowych (Compact Utility Vehicles).
Obecnie w fabryce w Győr pracuje ponad 4 tysiące osób, odpowiedzialnych za produkcję Audi TT Coupé i Roadster, Audi A3 Limousine oraz A3 Cabriolet. Z tutejszych taśm produkcyjnych zjeżdżają również sportowe wersje tych modeli: Audi TT RS Coupé i Roadster oraz Audi RS 3 Limousine.
Pełną parą ruszyły też przygotowania do podjęcia produkcji Audi Q3. W tej chwili powstaje tu zupełnie nowa hala o powierzchni 80 tysięcy metrów kwadratowych, w której wytwarzany będzie ten właśnie model.
Obecnie w fabryce w Győr pracuje ponad 4 tysiące osób, odpowiedzialnych za produkcję Audi TT Coupé i Roadster, Audi A3 Limousine oraz A3 Cabriolet. Z tutejszych taśm produkcyjnych zjeżdżają również sportowe wersje tych modeli: Audi TT RS Coupé i Roadster oraz Audi RS 3 Limousine.
Pełną parą ruszyły też przygotowania do podjęcia produkcji Audi Q3. W tej chwili powstaje tu zupełnie nowa hala o powierzchni 80 tysięcy metrów kwadratowych, w której wytwarzany będzie ten właśnie model.