W krajach Europy Zachodniej Škoda sprzedała 38,3 tys. aut, o 7,7 proc. mniej niż przed rokiem. W Chinach, największym rynku sprzedaży dla tej marki, do klientów trafiło 18,4 tys. samochodów, o 13,7 proc. mniej niż w marcu 2012 r.
Od początku br. Škoda sprzedała 220,4 tys. aut (-9,2 proc.).
Sprzedaż w podziale na modele (I kwartał 2013 r.)
Od początku br. Škoda sprzedała 220,4 tys. aut (-9,2 proc.).
Sprzedaż w podziale na modele (I kwartał 2013 r.)
- Škoda Octavia (87,5 tys.; -20 proc.)
- Škoda Fabia (52,7 tys.; -22,3 proc.)
- Škoda Superb (26,3 tys.; -4,5 proc.)
- Škoda Yeti (18,8 tys.; -12 proc.)
- Škoda Roomster (7,6 tys.; -18,7 proc.)
- Škoda Rapid (15 tys.;)
- Škoda Citigo (12,5 tys., sprzedaż tylko w Europie)