Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
I z polskiej fabryki - według nieoficjalnych informacji - ma wyjechać następca Ypsilona już w połowie 2024 roku. Ma to być auto w pełni elektryczne.

Planowana jest również wersja z silnikiem benzynowym. Jak zapowiedział Stellantis w ciągu następnych 5 lat na rynku znajdą się trzy modele. Decyzję miał podjąć szef Stellantisa, Carlos Tavares, który uznał, że warto odświeżyć kultową włoską markę, która sprzedawana jest praktycznie jedynie we Włoszech.

Ypsilon jest od roku 2017 jedynym modelem Lancii , natomiast Stellantis chciałby rozbudować ofertę aut z segmentu premium, w którym na razie jest DS i Alfa Romeo, a aspiruje tam Peugeot. Carlos Tavares chce także aby za nowy wygląd Lancii odpowiedzialny był Jean Pierre Ploue.

Więcej w "Rzeczpospolitej".
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
Bodycote Polska Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
Poliamid Plastics Sp. z o.o.