W pełni elektryczny Jeep® Avenger coraz mocniej zaznacza obecność marki Jeep w bardzo konkurencyjnym segmencie B-SUV na rynku europejskim. Od chwili swojej premiery na Salonie Samochodowym w Paryżu w ubiegłym roku, klienci złożyli już ponad 40.000 zamówień na Europejski Samochód Roku 2023.
Dzięki wynikom Avengera w okresie od stycznia do sierpnia bieżącego roku, sprzedaż marki Jeep w segmencie B-SUV wzrosła o 33,5% w porównaniu z rokiem ubiegłym, co odpowiada wzrostowi wolumenu o 60% w porównaniu ze wzrostem branży w tym segmiencie na poziomie 12,8%. W ciągu ostatnich trzech miesięcy pierwsze dostawy Jeepa Avengera na kilku kolejnych rynkach przyczyniły się do wzrostu sprzedaży marki w tym segmencie.
Dynamiczny wzrost sprzedaży Jeepa Avengera dopełnia szerokie uznanie branży dla pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki. Od samego początku zaprojektowany i produkowany jako model marki Jeep, Avenger zgromadził już 10 nagród i wyróżnień branżowych, m.in. „Europejski Samochód Roku 2023”, „Najlepszy Rodzinny SUV” w plebiscycie Women's World Car of the Year 2023 i „Samochód Elektryczny Roku” w konkursie Top Gear UK Awards.
Ponad 40% potwierdzonych zamówień klientów na Avengera dotyczy wersji BEV, co świadczy o rosnącym zainteresowaniu klientów w pełni elektryczną wersją Jeepa Avengera.
Sukcesowi nowego Jeepa Avengera towarzyszy także duża dynamika sprzedaży Jeepa Renegade, która dotrzymuje kroku wolumenowi sprzedaży osiągniętemu w ubiegłym roku, z ponad 32.000 zarejestrowanych nowych samochodów w porównaniu z 31.705 w tym samym okresie 2022 roku.
Europa
Liczba zamówień na Jeepa® Avengera "made in Tychy" sięga 40.000 sztuk
- Szczegóły
- Autor: Stellantis