Magna International Inc., największy północnoamerykański dostawca motoryzacyjny poinformował, że należąca do niego dywizja Decoma, kupi od Cadence Innovation LLC zakłady w Europie Wschodniej.
Celem przejęcia jest rozwinięcie produkcji elementów wnętrza aut i części z tworzyw sztucznych.
Cadence, którego sprzedaż w 2007 r. wyniosła 369 mln dolarów ma trzy zakłady w Czechach i jeden na Węgrzech. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Magna poprzez przejęcia fabryk w Europie i Azji chce zdywersyfikować portfel klientów, ograniczając uzależnienie od General Motors i Chryslera. Pod koniec stycznia szef firmy Frank Stronach powiedział, że chce zwiększać sprzedaż właśnie w czasie kryzysu. Kanadyjski koncern, który ogranicza koszty po stracie 215 mln dolarów III kwartale 2008 r., poinformował w poniedziałek, że zamknie fabrykę przekładni w Syracuse (stan New Jork). Pracę utraci 1,4 tys. osób.
Cadence Innovation LLC z siedzibą w Troy (stan Michigan), który po raz drugi znalazł się w tzw. Chapter 12 w sierpniu 2008 r., ogranicza zaangażowanie w produkcję wyposażenia wnętrza samochodów.
Celem przejęcia jest rozwinięcie produkcji elementów wnętrza aut i części z tworzyw sztucznych.
Cadence, którego sprzedaż w 2007 r. wyniosła 369 mln dolarów ma trzy zakłady w Czechach i jeden na Węgrzech. Wartość transakcji nie została ujawniona.
Magna poprzez przejęcia fabryk w Europie i Azji chce zdywersyfikować portfel klientów, ograniczając uzależnienie od General Motors i Chryslera. Pod koniec stycznia szef firmy Frank Stronach powiedział, że chce zwiększać sprzedaż właśnie w czasie kryzysu. Kanadyjski koncern, który ogranicza koszty po stracie 215 mln dolarów III kwartale 2008 r., poinformował w poniedziałek, że zamknie fabrykę przekładni w Syracuse (stan New Jork). Pracę utraci 1,4 tys. osób.
Cadence Innovation LLC z siedzibą w Troy (stan Michigan), który po raz drugi znalazł się w tzw. Chapter 12 w sierpniu 2008 r., ogranicza zaangażowanie w produkcję wyposażenia wnętrza samochodów.