Propozycja przejęcia niemieckiego koncernu przez Magnę i Sbierbank budzi wiele wątpliwości dotyczących działalności firmy w Rosji - uważa wiceprezes „nowego GM” John Smith.
John Smith zapewnia „Rzeczpospolitą”, że wbrew ostatnim pogłoskom wciąż nie dokonano wyboru firmy, z którą będą prowadzone dalsze negocjacje. (..)
Nieoficjalnie przedstawiciele GM podkreślają, że najsłabszym punktem propozycji Magny i Sbierbanku jest żądanie przekazania im patentów GM i Opla, do czego Amerykanie nie chcą dopuścić. (...)
Problemów z ofertą Magny i Sbierbanku jest więcej. Konsorcjum chce, żeby do sprzedawanego pakietu został włączony również Chevrolet, którego auta produkowane są w dwóch rosyjskich fabrykach (..). Tyle że Chevrolet to marka GM, a nie Opla.
Więcej w "Rzeczpospolitej".
John Smith zapewnia „Rzeczpospolitą”, że wbrew ostatnim pogłoskom wciąż nie dokonano wyboru firmy, z którą będą prowadzone dalsze negocjacje. (..)
Nieoficjalnie przedstawiciele GM podkreślają, że najsłabszym punktem propozycji Magny i Sbierbanku jest żądanie przekazania im patentów GM i Opla, do czego Amerykanie nie chcą dopuścić. (...)
Problemów z ofertą Magny i Sbierbanku jest więcej. Konsorcjum chce, żeby do sprzedawanego pakietu został włączony również Chevrolet, którego auta produkowane są w dwóch rosyjskich fabrykach (..). Tyle że Chevrolet to marka GM, a nie Opla.
Więcej w "Rzeczpospolitej".