
Po kilkuprocentowym wzroście w lutym br. miesiac później nastąpił silny spadek produkcji samochodów osobowych w fabrykach na terenie Niemiec.
W marcu 2019 r. produkcja aut za Odrą była niższa od zeszłorocznej aż o 14 proc. (451,4 tys. pojazdów). Spadek eksportu był nieznacznie niższy i wyniósł 9 proc. (343,3 proc.).
W I kwartale br. wielkość produkcji samochodów osobowych w Niemczech była o 1/10 niższa niż przed rokiem - z linii produkcyjnych zjechało ponad 1,26 mln aut. Taki sam spadek nastąpił w przypadku zamówień od klientów zagranicznych (975,3 tys. sztuk, -10 proc.).
W marcu 2019 r. produkcja aut za Odrą była niższa od zeszłorocznej aż o 14 proc. (451,4 tys. pojazdów). Spadek eksportu był nieznacznie niższy i wyniósł 9 proc. (343,3 proc.).
W I kwartale br. wielkość produkcji samochodów osobowych w Niemczech była o 1/10 niższa niż przed rokiem - z linii produkcyjnych zjechało ponad 1,26 mln aut. Taki sam spadek nastąpił w przypadku zamówień od klientów zagranicznych (975,3 tys. sztuk, -10 proc.).