W przyszłym roku marka z logo „Blitz” będzie oferować co najmniej jeden model z napędem elektrycznym w każdej swojej linii modelowej. Natomiast od 2025 roku, wszystkie nowe modele Opla będą dostępne wyłącznie w wersji elektrycznej. Dążenie do elektromobilności to jeden z kamieni milowych ambicji marki Opel polegających na zapewnianiu zrównoważonej mobilności, a kolejnym jest poszerzenie oferty wegańskiej o modele ze wszystkich segmentów.
Weganie mają teraz więcej opcji wyboru niż tylko jedzenie, które spożywają lub ubrania, które noszą. Mogą również wybrać „wegańskie” samochody marki Opel, której gama produktowa zawiera wiele modeli samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych z wykończeniem wnętrza wykonanym z wegańskich materiałów. Oprócz tego, że są wolne od produktów pochodzenia zwierzęcego, skóry syntetyczne i materiały wegańskie spełniają te same wysokie standardy wyglądu i jakości dotykowej, co konwencjonalne wykończenia.
Wszystkie wersje wykończenia wnętrza oferowane w wielu aktualnie produkowanych samochodach Opla z napędem elektrycznym są wykonane wyłącznie z materiałów wegańskich. Mowa tu o modelach, takich jak Opel Corsa Electric, który wkrótce będzie świętował swój debiut w salonach dealerski, Opel Astra Sports Tourer Electric, który miał swoją światową premierę we wrześniu podczas targów IAA Mobility w Monachium, Opel Astra Electric i czterokołowiec Opel Rocks Electric.
Ponadto wegańskie są też podstawowe wersje wykończenia wnętrza oferowane w wielu obecnych modelach Opla i ich wariantach. Należą do nich:
- Opel Astra z silnikiem spalinowym lub napędem hybrydowym plug-in
- Opel Astra Sports Tourer z silnikiem spalinowym lub napędem hybrydowym plug-in
- Opel Zafira Life Electric
- Opel Combo Life Electric
- Opel Combo Electric
- Opel Vivaro
- Opel Movano
Opel już teraz oferuje atrakcyjną gamę „wegańskich” pojazdów tym klientom, którzy chcą stosować styl życia „wolny od produktów pochodzenia zwierzęcego” we własnej mobilności. Biorąc pod uwagę, że globalny rynek produktów wegańskich będzie stale się rozrastał, a Opel będzie dążył do zapewnienia w całej swojej gamie coraz bardziej zrównoważonych rozwiązań w zakresie mobilności, w przyszłości, nowo wprowadzone modele marki z logo Blitz jeszcze bardziej poszerzą wegańską ofertę.