14 października br. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej odbyła się XIV gala rozdania nagród Effie.
Do tegorocznej edycji konkursu Effie reklamodawcy zgłosili 154 kampanie w 20 kategoriach. Prace były oceniane przez 73-osobowe jury, złożone z pracowników agencji reklamowych i domów mediowych, marketerów, pracowników mediów, instytutów badawczych i niezależnych konsultantów, pod przewodnictwem Mirosława Godlewskiego, Prezesa Zarządu Netia SA oraz pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich.
Kampania „150 godzin” została przeprowadzona w listopadzie 2012. Dzięki pomysłowo przeprowadzonej reklamie w wielu mediach elektronicznych udało się wygenerować wzrosty sprzedaży pozwalające objąć Oplowi 1 miejsce w listopadowej sprzedaży na rynku samochodów w Polsce.
"Opel powraca na szczyt, zarówno w tworzeniu samochodów, komunikacji marketingowej, jak i w wynikach. Ta wyjątkowa i prestiżowa nagroda jest dowodem na to że z programów tworzonych przez nasz zespół, dzięki współpracy z partnerskimi agencjami powstają kampanie marketingowe, które przynoszą zamierzone efekty" - powiedział Wojciech Mieczkowski szef Opla w Polsce.
Podczas Gali odbyło się wystąpienie Ministra Gospodarki Janusza Piechocińskiego, Dotyczyło roli kreatywności, innowacyjności i roli lidera w zarządzaniu markami, przedsiębiorstwami, oraz w tworzeniu nowoczesnej gospodarki nastawionej na długofalowy sukces biznesowy.
Effie wyznacza standardy, nagradza najbardziej skuteczne, strategicznie przemyślane działania komunikacyjne, nastawione na długofalowe efekty, wzmacniające gospodarkę kraju.
Złote Effie
KATEGORIA: DOBRA KONSUMENCKIE
Zgłaszający: Scholz & Friends Warszawa, Carat Polska, 180heartbeats + JUNG v. MATT
Klient: General Motors Poland
Tytuł kampanii: 150 GODZIN
Nazwa produktu: OPEL
Europa
Nagroda dla kampanii Opla
- Szczegóły
- Autor: Opel