Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Suma 27 nowych rozwiązań sprawiła, że Porsche Taycan jest najważniejszym motorem innowacji na globalnym rynku motoryzacyjnym, a prawie połowa, czyli 13 z nich, to światowe nowości – oto wnioski z nowego raportu AutomotiveINNOVATIONS opublikowanego przez Centrum Zarządzania Motoryzacją (CAM – Center of Automotive Management).

Lista innowacji elektrycznego Porsche docenionych przez naukowców z CAM obejmuje architekturę 800 V, dwubiegową przekładnię przy tylnej osi, wysoką moc rekuperacji (do 265 kW) i najlepszą wartość współczynnika oporu powietrza w segmencie (Cd od 0,22).

Centrum Zarządzania Motoryzacją (CAM) to niezależny instytut naukowy zajmujący się doradztwem strategicznym oraz empirycznymi badaniami nad motoryzacją i mobilnością na Uniwersytecie Nauk Stosowanych (FHDW) w Bergisch Gladbach. Ośrodek pod kierownictwem dyrektora prof. Stefana Bratzela od 2005 roku analizuje innowacje światowych producentów motoryzacyjnych. Ponadto, we współpracy z firmą audytorską i konsultingową PricewaterhouseCoopers (PwC), co roku wybiera i nagradza najbardziej wybitne innowacje. Na potrzeby tegorocznej edycji konkursu ocenie poddano około 250 seryjnych pojazdów.

Ceremonia wręczenia nagród – w cyfrowym formacie – będzie transmitowana na żywo 14 lipca 2020 roku. Przy okazji odbędzie się motoryzacyjny panel dyskusyjny pt. „Przewrót i transformacja w przemyśle motoryzacyjnym – innowacje jako klucz do skutecznego przezwyciężenia kryzysu”, który poprowadzi Markus Lanz z niemieckiego kanału telewizyjnego ZDF. Transmisję na żywo można śledzić na stronie www.pwc.de7dat od godziny 17:00.

„Cieszymy się, że nasz pierwszy w pełni elektryczny samochód sportowy tak szybko zdobył miejsce na najwyższym stopniu podium w konkursie AutomotiveINNOVATIONS. To fantastyczne potwierdzenie innowacyjnej siły naszej firmy oraz pionierskiego ducha, jaki można odnaleźć w Porsche” – powiedział Oliver Blume, prezes zarządu Porsche AG. „Opracowaliśmy nowy samochód, z nowym zespołem, i zbudowaliśmy zupełnie nową fabrykę, neutralną pod względem emisji dwutlenku węgla. Docenione w konkursie innowacje techniczne, takie jak nasza architektura 800 V, pozwalają na uzyskanie krótkich czasów ładowania. Dwubiegowa przekładnia przy tylnej osi gwarantuje wyjątkowe wrażenia z jazdy. Zarówno lista zamówień, jak i opinie klientów są bardzo pozytywne”.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
Deltax Programming Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.