Agenda Kraftfahrtbundesamt (KBA) poinformowała, że w lipcu br. w Niemczech zarejestrowano o 30,2 proc. mniej nowych aut niż analogicznym okresie zeszłego roku.
W lipcu za Odrą na rynku motoryzacyjnym pojawiło się 237 428 nowych samochodów. Duży spadek dotknął szczególnie segment mini (ponad 50 proc.).
Spadki dotknęły takie marki jak: Opel (-43,5 proc.), Ford (-38,6 proc.) i VW (-33,9 proc.). Wzrosła natomiast sprzedaż np: Porsche (+14,3 proc.), Mercedes (+8.1 proc.), Smart (3,9 proc.) i BMW/Mini (+3.7 proc.).
W okresie siedmiu miesięcy br. w Niemczech zarejestrowano 1,7 mln nowych samochodów, o 28,9 proc. mniej niż rok wcześniej.
W lipcu za Odrą na rynku motoryzacyjnym pojawiło się 237 428 nowych samochodów. Duży spadek dotknął szczególnie segment mini (ponad 50 proc.).
Spadki dotknęły takie marki jak: Opel (-43,5 proc.), Ford (-38,6 proc.) i VW (-33,9 proc.). Wzrosła natomiast sprzedaż np: Porsche (+14,3 proc.), Mercedes (+8.1 proc.), Smart (3,9 proc.) i BMW/Mini (+3.7 proc.).
W okresie siedmiu miesięcy br. w Niemczech zarejestrowano 1,7 mln nowych samochodów, o 28,9 proc. mniej niż rok wcześniej.