W czerwcu 2012 r. niemiecki rynek motoryzacyjny powiększył się o 296,72 tys. nowych samochodów, o 2,89 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła po dwumiesięcznym okresie spadków.
Na marki "niemieckie" przypadło 66,24 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych samochodów (187,6 tys. sztuk), ale w stosunku do tego samego miesiąca 2011 r. nastąpił spadek o 0,52 proc. Sprzedaż Volkswagena lidera rynku wzrosła o 2,14 proc. (60,2 tys.), Mercedesa o 2,66 proc. (28 tys.).
Rejestracja kolejnych marek:
W I półroczu 2012 r. w Niemczech zarejestrowano ponad 1,63 mln mln nowych samochodów, o 0,73 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki: Volkswagen (357,2 tys., +0,89 proc.), BMW (148,8 tys., -0,66 proc.) i Mercedes (146,1 tys., +5,72 proc.).
Na marki "niemieckie" przypadło 66,24 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych samochodów (187,6 tys. sztuk), ale w stosunku do tego samego miesiąca 2011 r. nastąpił spadek o 0,52 proc. Sprzedaż Volkswagena lidera rynku wzrosła o 2,14 proc. (60,2 tys.), Mercedesa o 2,66 proc. (28 tys.).
Rejestracja kolejnych marek:
- BMW - 27,6 tys. (+2,66 proc.),
- Audi - 26 tys. (+13,76 proc.),
- Opel - 22,2 tys. (-7.97 proc.),
- Ford - 19 tys. (-9,25 proc.).
W I półroczu 2012 r. w Niemczech zarejestrowano ponad 1,63 mln mln nowych samochodów, o 0,73 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej aut przypadło na marki: Volkswagen (357,2 tys., +0,89 proc.), BMW (148,8 tys., -0,66 proc.) i Mercedes (146,1 tys., +5,72 proc.).