„Bardzo cieszy nas popyt na nowego Opla Crosslanda X. Nasz nowy crossover ma wszystkie cechy niezbędne do osiągnięcia sukcesu: styl, funkcjonalność i przestronne wnętrze w kompaktowym nadwoziu” — powiedział Peter Küspert, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej w firmie Opel. „Ponadto zamówienia na innowacyjne rozwiązania i opcje wyposażenia potwierdzają słuszność naszego podejścia polegającego na udostępnianiu wyznaczających trendy systemów i funkcji szerokiemu gronu odbiorców”.
Nowy Opel Crossland X został entuzjastycznie przyjęty nie tylko przez klientów, ale także przez media motoryzacyjne. Dziennikarze są pod szczególnym wrażeniem przekonującego połączenia stylu, funkcjonalności oraz przestronnego wnętrza małego crossovera. Do chwili obecnej Crossland X zwyciężył w sześciu z siedmiu testów porównawczych w pięciu krajach. W Niemczech pokonał mocnych rywali w pierwszych testach porównawczych przeprowadzonych przez Auto Bild (11 sierpnia), auto motor und sport (17 sierpnia) i Auto Zeitung (23 sierpnia). W Holandii Crossland X zwyciężył w teście Auto Week (9 sierpnia), we Włoszech triumfował w Automoto (7 sierpnia), a w Polsce tygodniku Auto Świat (21 sierpnia).
Kamery cofania i asystent parkowania zmniejszają stres związany z tymi manewrami
Około 50 procent klientów zamawia Crosslanda X z kamerą cofania lub panoramiczną kamerą cofania, która oferuje widok przestrzeni za pojazdem w promieniu nawet 180 stopni. Crossland X to samochód zaprojektowany przede wszystkim z myślą o jeździe miejskiej — nie jest więc zaskoczeniem, że 40 procent jego nabywców decyduje się również na przednie i tylne czujniki parkowania, a prawie jedna czwarta wybiera zaawansowanego asystenta parkowania najnowszej generacji. System ten rozpoznaje odpowiednie miejsca na parkingu i automatycznie parkuje pojazd. Potrafi on także automatycznie wyprowadzić samochód ze stanowiska parkingowego. W obydwu przypadkach kierowca musi jedynie operować pedałami.
Zamówienia na reflektory LED i fotele z atestem AGR potwierdzają reputację Opla jako marki oferującej zaawansowaną technologię
Zamówienia na nowego Crosslanda X są również dowodem renomy rozwiązań Opla w zakresie oświetlenia i foteli. Prawie co piąty klient oczekuje samochodu wyposażonego w innowacyjne w pełni diodowe reflektory, które zapewniają znakomitą widoczność po zmroku, oraz ergonomiczne fotele kierowcy i pasażera z atestem AGR. Opel jest jedynym producentem samochodów z tego segmentu dostępnych z obsypanymi nagrodami fotelami z atestem Akcji na rzecz Zdrowych Pleców (AGR).
Wśród 50 000 zamówionych nowych Crosslandów X największą popularnością cieszy się wyższa wersja wyposażenia, w przypadku której prawie wszyscy klienci decydują się na dach kontrastujący kolorystycznie z resztą nadwozia.
Kamery cofania i asystent parkowania zmniejszają stres związany z tymi manewrami
Około 50 procent klientów zamawia Crosslanda X z kamerą cofania lub panoramiczną kamerą cofania, która oferuje widok przestrzeni za pojazdem w promieniu nawet 180 stopni. Crossland X to samochód zaprojektowany przede wszystkim z myślą o jeździe miejskiej — nie jest więc zaskoczeniem, że 40 procent jego nabywców decyduje się również na przednie i tylne czujniki parkowania, a prawie jedna czwarta wybiera zaawansowanego asystenta parkowania najnowszej generacji. System ten rozpoznaje odpowiednie miejsca na parkingu i automatycznie parkuje pojazd. Potrafi on także automatycznie wyprowadzić samochód ze stanowiska parkingowego. W obydwu przypadkach kierowca musi jedynie operować pedałami.
Zamówienia na reflektory LED i fotele z atestem AGR potwierdzają reputację Opla jako marki oferującej zaawansowaną technologię
Zamówienia na nowego Crosslanda X są również dowodem renomy rozwiązań Opla w zakresie oświetlenia i foteli. Prawie co piąty klient oczekuje samochodu wyposażonego w innowacyjne w pełni diodowe reflektory, które zapewniają znakomitą widoczność po zmroku, oraz ergonomiczne fotele kierowcy i pasażera z atestem AGR. Opel jest jedynym producentem samochodów z tego segmentu dostępnych z obsypanymi nagrodami fotelami z atestem Akcji na rzecz Zdrowych Pleców (AGR).
Wśród 50 000 zamówionych nowych Crosslandów X największą popularnością cieszy się wyższa wersja wyposażenia, w przypadku której prawie wszyscy klienci decydują się na dach kontrastujący kolorystycznie z resztą nadwozia.