Miniony rok był udany dla Opla. Marka ustabilizowała udział w europejskim i niemieckim rynku motoryzacyjnym, a nawet go nieznacznie zwiększyła.
W Europie połączony udział Opla i siostrzanej marki Vauxhall, według wstępnych danych wyniósł 5,61 proc. w stosunku do 5,59 proc. w 2012 r.
W Niemczech udział Opla wyniósł około 6,9-7 proc. Poprawa związan jest między innymi poprzez nowe produkty w portfelu aut. ADAM przekroczył nasze oczekiwania około 21 tys. sprzedaży - wyjaśnia Peter Christian Küspert, członek zarządu Opla ds. sprzedaży. Ponadto, Mokka, jedyny SUV tej marki, znalazł około 20 tys. nabywców w Niemczech w pierwszym roku sprzedaży.
W Europie połączony udział Opla i siostrzanej marki Vauxhall, według wstępnych danych wyniósł 5,61 proc. w stosunku do 5,59 proc. w 2012 r.
W Niemczech udział Opla wyniósł około 6,9-7 proc. Poprawa związan jest między innymi poprzez nowe produkty w portfelu aut. ADAM przekroczył nasze oczekiwania około 21 tys. sprzedaży - wyjaśnia Peter Christian Küspert, członek zarządu Opla ds. sprzedaży. Ponadto, Mokka, jedyny SUV tej marki, znalazł około 20 tys. nabywców w Niemczech w pierwszym roku sprzedaży.