Mali i średni niemieccy producenci części motoryzacyjnych mogą upaść, jeśli szybko nie znajdą dostęp do finansowania, mówią przedstawiciele kadry kierowniczej branży.
"Niebezpieczeństwa zamrożenie kredytów są praktycznie egzystencjalny charakter dla wielu małych i średnich przedsiębiorstw", Juergen Geissinger, Dyrektora Naczelnego własnością prywatną mając animator Schaeffler, powiedział Niemiec Automobilwoche w tym tygodniu wydanie.
Prezes, który mówi w imieniu niemieckich dostawców reprezentowanych w niemieckim stowarzyszenia przemysłu samochodowego VDA, powiedział, że nie powinno kredytodawców relaksu ich punktu widzenia nie byłoby "bardzo szybko niewypłacalności, które następnie miałyby ogromny wpływ na działalności bankowej".
Continental CEO Karl-Thomas Neumann ostrzegł, że jego auto części dostaw firma cienką obecnie liczbę swoich dostawców dla Powertrain podziału.
"Dostawca nie jest podstawa, jak chcielibyśmy ją mieć ... To jest zbyt szeroki, istnieje zbyt wiele średniej wielkości firm i przedsiębiorstw nie są rozmieszczone na całym świecie, "he told Automobilwoche.
Główny ekonomista z największych na świecie ubezpieczyciela kredytów, Euler Hermes, Automobilwoche powiedział, że zarówno dostawców i dealerów byłyby przestanie istnieć w przyszłym roku w związku z kryzysem gospodarczym.
"Ogólnie rzecz biorąc, dostawca przemysłu jest kierowany w kierunku konsolidacji. Liczba spółek będzie malała w naszej opinii w pobliżu dwucyfrowe stopy procentowej, "Romeo Grill powiedział tygodnika niemieckiego przemysłu samochodowego publikacji.
Hermes przewiduje znaczne pogorszenie w handlu detalicznym pojazdami, Grill z spodziewa się względne korzyści dla wielu marek handlowych, które oferują również używanych samochodów, jak również prace remontowe. - Reuters
Ze względu na spodziewane fali konsolidacji w branży dostawcy, Schaeffler CEO Geissinger wezwał polityków, aby zapewnić, że po ich pakietu ratunkowego dla instytucji finansowych, kredytów dla sektora nie są udzielane na warunkach wyjątkowo wysoki.
Nawet firma Schaeffler wielkości, z prawie dziewięć miliardów euro (USD 11.65bil) w rocznych dochodów, jest uczucie bólu z motoryzacyjny walczących do czynienia z załamaniem popytu.
"W ciągu ostatnich dwóch miesięcy, zleceń od producentów na dostawców załamałby - o 20% w naszym przypadku" Geissinger powiedział Sueddeutsche Zeitung. "To będzie z pewnością kontynuować w przyszłym roku i nikt nie wie dokładnie jak długo, że będzie ostatni." - Reuters
Europa
Pilna potrzeba finansowania
- Szczegóły
- Autor: Reuters, AutomotiveSuppliers.pl