W III kwartale 2012 r. sprzedaż francuskiej grupy Plastic Omnium wzrosła o 9 proc. do 1,12 mld euro.
1,01 mld euro (+11,2 proc.) wygenerowała działalność w sektorze motoryzacyjnym, a pozostałe 113,9 mln euro (-7,2 proc.) Plastic Omnium Environment.
Podział sprzedaży według rynków:
1,01 mld euro (+11,2 proc.) wygenerowała działalność w sektorze motoryzacyjnym, a pozostałe 113,9 mln euro (-7,2 proc.) Plastic Omnium Environment.
Podział sprzedaży według rynków:
- Francja - 158,7 mln euro (-6,9 proc.),
- Europa (poza Francją) - 401,2 mln euro (+5,2 proc.),
- Ameryka Płn. - 316,8 (+16,7 proc.),
- Ameryka Płd./Afryka - 182,4 mln euro (+22,5 proc.).
- Azja - 68,5 mln euro (+10 proc.).
W okresie trzech kwartałów 2012 r. Plastic Omnium miało 3,52 mld euro, o 15,2 proc. więcej niż przed rokiem.