Takoni
VIA
plastic_omnium_logoPlastic Omnium, francuski producent komponentów z tw. sztucznych, w I półroczu 2016 r. zwiększył swoją sprzedaż o 8 proc. w stosunku do zeszłego roku (3,18 mld euro).

Zysk netto wyniósł 155,3 mln euro wobec 141,8 mln euro w I półroczu 2015 r.

Sprzedaż z działalności w przemyśle motoryzacyjnym wzrosła do 2,99 mld euro (+8,7 proc.).

Przychody w poszczególnych regionach:
  • Europa - 1,74 mld euro (+11,8 proc.),
  • Ameryka Płn. - 832,3 mln euro (+3,5 proc.),
  • Ameryka Płd. - 75,5 mln euro (+9,3 proc.),
  • Azja - 528,7 mln euro (+6 proc.).
0
Udostępniono
Automotive CEE Day

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Shapers’ Polska Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
item Polska Sp. z o. o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
GABEC
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.