Tym samym po raz pierwszy w historii producent sportowych aut z Zuffenhausen od początku roku kalendarzowego przekazał klientom ponad 200 000 pojazdów. Równocześnie pobił już ubiegłoroczny rekord sprzedaży, wynoszący 189 849 sztuk.
„Dostarczając ponad 200 000 samochodów, znacznie przed terminem zrealizowaliśmy kolejny etap naszej strategii »2018«” - podkreślił Detlev von Platen, Członek Zarządu odpowiedzialny za marketing i sprzedaż Porsche AG, dziękując załodze. - „Aby ten sukces był możliwy, swoje siły połączyli pracownicy Porsche na całym świecie. Z naszymi nowoczesnymi produktami, zmotywowanym zespołem i silnymi partnerami sprzedażowymi jesteśmy naprawdę dobrze przygotowani na przyszłość”.
W listopadzie Porsche dostarczyło łącznie 18 110 samochodów. Motorem wzrostu było Cayenne, które znalazło 6579 nabywców, o 39% więcej niż przed rokiem. Tytuł bestsellera należy mu się zresztą za cały okres styczeń-listopad - w tym czasie klienci odebrali 68 029 egzemplarzy modelu (+14%).
W ciągu ostatnich 11 miesięcy największym rynkiem zbytu aut Porsche były Chiny, gdzie dostarczono w tym czasie 54 302 samochody - co oznacza 34-proc. wzrost. Drugie miejsce zajmują Stany Zjednoczone (47 819 sztuk, +9%) oraz Europa (70 509 sztuk, +30%).