"Potrafisz docenić swoje miejsce pracy i zarobki... Jeździsz samochodem konkurencji - co tu nie pasuje?" - karteczkę z takim pytaniem znalazło za wycieraczką swojego samochodu 7 tysięcy pracowników BMW.
Nieformalne upomnienie otrzymali ci pracownicy, którzy na firmowym parkingu zaparkowali samochód innej marki niż BMW. (...) Władze spółki zapewniają równocześnie, że pracownicy, którzy zdecydowali się na zakup Volkswagena, czy Opla nie muszą obawiać się żadnych konsekwencji personalnych.
Akcja została przeprowadzona w zakładach BMW w Berlinie, Lipsku, Regensburgu, Dingolfing, Landshut i Monachium. Odbyła się w porozumieniu ze związkami zawodowymi i - jak twierdzi szefostwo koncernu - miała jedynie na celu pobudzenie pracowników do myślenia w kategoriach interesu firmy.
Więcej w serwisie TVN24.pl
Nieformalne upomnienie otrzymali ci pracownicy, którzy na firmowym parkingu zaparkowali samochód innej marki niż BMW. (...) Władze spółki zapewniają równocześnie, że pracownicy, którzy zdecydowali się na zakup Volkswagena, czy Opla nie muszą obawiać się żadnych konsekwencji personalnych.
Akcja została przeprowadzona w zakładach BMW w Berlinie, Lipsku, Regensburgu, Dingolfing, Landshut i Monachium. Odbyła się w porozumieniu ze związkami zawodowymi i - jak twierdzi szefostwo koncernu - miała jedynie na celu pobudzenie pracowników do myślenia w kategoriach interesu firmy.
Więcej w serwisie TVN24.pl