Pojawienie się trzech premier na stoisku jest jednocześnie zapowiedzią przełomowego kierunku działania firmy, wyrażonego nowym sloganem marki: "New thinking. New possibilities.” (Nowe myślenie. Nowe możliwości.).
Ewolucja marki wyraża się także w unikalnym wzornictwie samochodów. Jest ono efektem nowego języka projektowania Fluidic Sculpture, dzięki któremu i40 ma nowoczesną i dynamiczną sylwetkę, będącą opakowaniem przestronnego i luksusowego wnętrza.
Opublikowane ostatnio pierwsze oficjalne zdjęcie i40 prezentuje wyraziste kształty nadwozia i przemyślane wzornictwo wysokiej jakości wnętrza.
i40 pojawi się w sprzedaży w czerwcu 2011 roku, wspierany przez unikalny program gwarancyjny 5-Year Triple Care (5 lat gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu i 5 lat assistance).
W Genewie zadebiutuje także całkowicie nowy model Veloster. Zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Detroit przełomowe coupe Hyundaia, wyróżnia się unikalnym układem drzwi 1 + 2 (1 po stronie kierowcy, 2 po stronie pasażera), typowo sportowym wyglądem z jednoczesnym zachowaniem funkcjonalności codziennego użytkowania, a także najlepszym w klasie wynikiem emisji CO2 na poziomie jedynie 132 g/km.
Kolejnym, ciekawym modelem na stoisku Hyundaia jest koncepcyjny Curb.
Hyundai zaprezentuje także najnowsze osiągnięcia w autorskim programie ekologicznym Blue Drive™ dzięki któremu firma chce zostać globalnym leaderem w zakresie stosowania technologii przyjaznych środowisku.