Zysk netto wyniósł 588 mln euro, z tego 150 mln euro przyniosła działalność spółki w Chinach - Dongfeng Peugeot Citroën Automobile.
Wyniki finansowe dwóch najważniejszych grup:
- Dywizja Automotive - sprzedaż - 42,71 mln euro (+3,2 proc.), w tym 31,68 mln euro (+2,9 proc) z produkcji pojazdów. Działaność w tej grupy w 2011 r. zakończyła się stratą operacyjną w wysokości 92 mln euro w porówaniu do 621 mln przychodu rok wcześniej.
- Faurecia - 16,19 mld euro ze sprzedaży (+17,4 proc.) przy 651 mln euro przychodu operacyjnego (+43 proc.).
Na 2012 r. PSA prognozuje, że sprzedaż na rynkach europejskich spadnie 5 proc. i więcej. Rodzimy rynek francuski skurczy się nawet o 10 proc. Koncern zakłada natomiast wzrosty w Chinach (+7 proc.), Ameryce Płd. (+6 proc.) i Rosji (+5 proc.). PSA planuje jednak uzyskanie w tym roku lepszego zysku netto, dzięki m.in. lepszemu programowi zarządzania gotówką, zbyciu aktywów i wprowadzeniu nowych modeli samochodów.